Απίθανα έσοδα για την Παρί: Έβαλε πάνω από 800 εκατομμύρια στα ταμεία της (video)

Τα απίστευτα έσοδα της παρουσίασε η Παρί, μέσω δελτίου τύπου της, με τους πρωταθλητές Ευρώπης να βάζουν 837 εκατομμύρια στα ταμεία της.
Η Παρί Σεν Ζερμέν κατέκτησε το Champions League το 2024/25 / Πηγή: Intime
Η Παρί Σεν Ζερμέν κατέκτησε το Champions League το 2024/25 / Πηγή: Intime

Η Παρί Σεν Ζερμέν την σεζόν που μας πέρασε, κατέκτησε τα... πάντα, με τον γαλλικό σύλλογο να κερδίζει το treble στην Γαλλία, ενώ σήκωσε και το Champions League, επικρατώντας με 5-0 της Ίντερ στον τελικό. Παράλληλα, τον Αύγουστο έβαλε ακόμα ένα τρόπαιο στην συλλογή της, μετά την νίκη της στα πέναλτι επί της Τότεναμ στο ευρωπαϊκό Super Cup. Τέλος, έφτασαν μέχρι τον τελικό του Μουντιάλ Συλλόγων, όπου διεξήχθη στις ΗΠΑ.

Έτσι, οι Παριζιάνοι κατάφεραν να ολοκληρώσουν την αγωνιστική περίοδο 2024/25 με έσοδα ρεκόρ 837 εκατομμυρίων ευρώ, όπως τόνισαν οι ίδιοι, οι πρωταθλητές Ευρώπης, μέσω δελτίου τύπου που δημοσίευσαν. Καταγράφοντας έτσι μια ιστορική σεζόν τόσο εντός, όσο και εκτός των τεσσάρων γραμμών. 

«Η κατάκτηση του Champions League, του Super Cup και των εθνικών τίτλων οδήγησε σε πρωτοφανή ενθουσιασμό των οπαδών. Το Parc des Princes έκανε sold out για 170ό συνεχόμενο αγώνα (εναντίον Στρασμπούρ στις 17 Οκτωβρίου 2025), ενώ το ποσοστό ανανέωσης των εισιτηρίων διαρκείας έφτασε για άλλη μια φορά το 98% για τη σεζόν 2025-2026. Τα συνεχώς αυξανόμενα έσοδα από τις ημέρες των αγώνων έχουν επταπλασιαστεί από το 2011, φτάνοντας τα 175 εκατομμύρια ευρώ αυτή τη σεζόν - το τέταρτο συνεχόμενο ρεκόρ για τον σύλλογο», ανέφεραν αρχικά στο δελτίο τύπου.

Συνεχίζοντας: «Η εμπορική επιτυχία έχει επίσης φτάσει σε νέα ύψη. Οι πωλήσεις αποκλειστικών συλλογών έφτασαν σε επίπεδα ρεκόρ: οι πωλήσεις στα ηλεκτρονικά καταστήματα αυξήθηκαν κατά +210% από την έναρξη της σεζόν και οι πωλήσεις στα καταστήματα κατά +90%. Η Παρί Σεν Ζερμέν ενώνει πλέον μια κοινότητα 235 εκατομμυρίων ακολούθων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με το 40% να είναι κάτω των 24 ετών - απόδειξη του ισχυρού δεσμού της με τη νέα γενιά. Ο σύλλογος είναι #1 στο Twitch, #2 στο TikTok αυτή τη σεζόν με πάνω από 1 δισεκατομμύριο προβολές από τον Ιούλιο και ο τρίτος πιο πολυσυζητημένος σύλλογος παγκοσμίως

Σε μόλις έξι εβδομάδες, πάνω από 110.000 επισκέπτες από όλο τον κόσμο ήρθαν να δουν το τρόπαιο του Champions League κατά τη διάρκεια της Stadium Tour, οι μισοί από αυτούς από το εξωτερικό. Ο σύλλογος διαθέτει πλέον 14 επίσημα καταστήματα παγκοσμίως, 180 ομάδες οπαδών σε 92 χώρες και 177 Ακαδημίες της Παρί Σεν Ζερμέν σε 21 χώρες, που εκπαιδεύουν πάνω από 50.000 νεαρούς παίκτες».

Τέλος ολοκλήρωσαν υπογραμμίζοντας: «Οι πρόσφατες ανανεώσεις των συμβολαίων της Qatar Airways και της FDJ United καταδεικνύουν την εμπιστοσύνη των παγκόσμιων εμπορικών σημάτων στο έργο του συλλόγου. Από την έναρξη της σεζόν, έξι νέοι συνεργάτες έχουν εγγραφεί, ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό σε 31, εκ των οποίων πάνω από το ένα τρίτο παρέμεινε πιστό για περισσότερα από πέντε χρόνια.

Σύμφωνα με μια μελέτη του CDES (2024), οι δραστηριότητες του συλλόγου δημιούργησαν οικονομικό αντίκτυπο 243 εκατομμυρίων ευρώ στην περιοχή και υποστήριξαν πάνω από 2.300 θέσεις εργασίας, συμπεριλαμβανομένων 810 μόνιμων θέσεων το 2025».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ