Από τα κορτ του τένις στις πασαρέλες της Νέας Υόρκης: Πως η Fashion Week επηρεάζει το US Open

Η Fahion Week έχει ξεκινήσει ήδη... στα court του τένις, με τους αθλητές πλέον να μην είναι απλά τενίστες αλλά και βιτρίνες πολυτελείας.
Ο Γιανίκ Σίνερ με την... κλασσική τσάντα Gucci στον ώμο του / Πηγή: Julian Finney / Getty Images / Ideal Images
Ο Γιανίκ Σίνερ με την... κλασσική τσάντα Gucci στον ώμο του / Πηγή: Julian Finney / Getty Images / Ideal Images

Νέα Υόρκη. Η πόλη που δεν κοιμάται ποτέ, αλλάζει συνεχώς σκηνικά. Από τη μία τα μπλε court του US Open στο Κουίνς, από την άλλη τα εκτυφλωτικά φώτα του Fashion Week που στήνονται σιγά σιγά στο Μανχάταν. Μόλις τέσσερις μέρες χωρίζουν τα δύο events και όμως μοιάζουν όλο και περισσότερο με… δίδυμα. Όταν τελειώσει το ένα, θα αρχίσει το άλλο. 

Εδώ και καιρό, το τένις δεν είναι μόνο αθλητισμός. Η επίδρασή του είναι σφαιρική και εντάσσει στο πλαίσιό του και μάλιστα σε προνομιακή θέση τη μόδα, το στυλ και κατ' επέκταση πολυτελείς φίρμες στον τομέα της ένδυσης -πέραν από τους γνωστούς αθλητικούς «κολοσσούς»- ασχολούνται ολοένα και περισσότερο μαζί του. 

Οι παίκτες κοντράρονται με service, forehand, winners, αλλά βλέμματα πάνω τους συγκεντρώνουν εταιρείες όπως οι Gucci, Dior, Burberry. Οπότε, τα «αστέρια» του σπορ, κατά κάποιον τρόπο, έχουν ξεκινήσει ήδη τη δική τους Fashion Week μέσα στα court του US Open.

Ο Στέφανος Τσιτσιπάς φορά Canali. Ο Λορέντσο Μουσέτι εκπροσωπεί την Bottega Veneta, όντας ο πρώτος αθλητής που ονομάστηκε... πρέσβης της. Τον ίδιο ρόλο έχει και ο Γιανίκ Σίνερ στην Gucci γι' αυτό και κουβαλάει παντού και πάντοτε μία χαρακτηριστική τσάντα μαζί του.

Ο Τζακ Ντρέιπερ προτιμά την Burberry, ενώ η Κόκο Γκοφ ντύθηκε με την υπογραφή της Miu Miu σε τρία τουρνουά αυτό το καλοκαίρι.

Κάτι περισσότερο απ' ένα Grand Slam

Δεν είναι μόνο τα outfit. Στην ουσία του θέματος οι παίκτες γίνονται ένα είδος... «βιτρίνας» για τα Luxury Brands. Όπως είπε γελώντας ο Μουσέτι: «Τα court μπορούν να μέρος και της δικής μας σκηνής». Το καταναλωτικό κοινό δείχνει να συμφωνεί και επηρεάζεται αναλόγως. 

Το τένις είναι... ονειρικό για τους χορηγούς. Έχει prestige, έχει παράδοση και ισχυρούς δεσμούς με την ελίτ και την αστική τάξη, αλλά ταυτόχρονα μαγνητίζει τη νέα γενιά με εκατομμύρια ακόλουθους στα social media.

Έτσι, το US Open δεν είναι πια απλά Grand Slam. Είναι ένα διαφορετικό show, που μπαίνει κατευθείαν στη διεκδίκηση του τίτλου της «πιο καυτής πασαρέλας στη Νέας Υόρκη». Κι αν σκεφτεί κανείς πως λίγες μέρες μετά ξεκινά το επίσημο Fashion Week, το timing δε θα μπορούσε να είναι ιδανικότερο.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ