Διαφήμιση για... όσκαρ: Τζόρνταν και Ρονάλντο προωθούν δημητριακά χωρίς να το ξέρουν

Ο Μάικλ Τζόρνταν δεν κάνει ποτέ διαφημίσεις. Ούτε καν για την δικιά του εταιρεία ρούχων και παπουτσιών. Βάζει άλλους για να προωθήσουν την Jordan Brand και απ' ότι φαίνεται πολύ καλά κάνει. Ακόμα κι αν ήθελε να προωθήσει μία εταιρεία, η «Surreal» δεν θα είχε καμία τύχη για συνεργασία. Κυρίως γιατί το κασέ του θα την... χρεοκοπούσε.
Ο Κριστιάνο Ρονάλντο κάνει διαφημίσεις, αλλά για την βρετανική εταιρεία δημητριακών και ο Πορτογάλος σούπερ σταρ είναι απλησίαστος. Μόνο που αν δεν έχεις τα χρήματα για να κάνεις μία καμπάνια που θα προκαλέσει μεγάλη αίσθηση, μπορείς να επιστρατεύσεις την έμπνευση και την εξυπνάδα. Αυτό έκανε η «Surreal» και κατάφερε να προωθήσει το προϊόν της «κλέβοντας» τη... λάμψη και τη φήμη τεράστιων προσωπικοτήτων του αθλητισμού.
Το έκανε χωρίς να τους ενημερώσει, δίχως να τους πληρώσει, αλλά απόλυτα νόμιμα. Μάλιστα, ο Τζόρνταν και ο Ρονάλντο δεν ήταν οι μόνοι που συμμετείχαν -με τον τρόπο τους- στη σειρά των δημητριακών. Το ίδιο έκανε η θρυλική τενίστρια Σερένα Γουίλιαμς, αλλά και ο σταρ του Hollywood, Ντουέιν Τζόνσον.
Τι ακριβώς έκανε η «Surreal»; Έψαξε και βρήκε κοινούς... θνητούς, ανθρώπους της διπλανής πόρτας, με το ίδιο όνομα και το ίδιο επίπεδο με τους σούπερ σταρ των σπορ. Έτσι, συνεργάστηκε με έναν Μάικλ Τζόρνταν και έναν έναν Ρονάλντο, που δεν είναι αυτοί που νομίζεις, με μία Σερένα Γουίλιαμς, που είναι φοιτήτρια και έναν Ντουέιν Τζόνσον που είναι οδηγός λεωφορείου στο Λονδίνο.
Με αυτή τη μέθοδο η καμπάνια έκανε πάταγο, οι αφίσες της έμειναν στην ιστορία και το λογιστήριο της «Cereal» δεν χτύπησε κόκκινους δείκτες...