Γιατί ο Μαξ Φερστάπεν άργησε να κάνει pit stop;
Μεγάλος νικητής στο grand prix του Μονακό ήταν ο Λάντο Νόρις. Όμως, από τον 51ο μέχρι τον 77ο και προτελευταίο γύρο, αυτός που ήταν πρωτοπόρος ήταν ο Μαξ Φερστάπεν.
Όμως, ο Ολλανδός τετράκις Παγκόσμιος πρωταθλητής δεν έχασε την πρωτιά λόγω προσπέρασης ή λόγω τρακαρίσματος, αλλά λόγω του ότι άργησε να κάνει το δεύτερο υποχρεωτικό pit stop. Και είναι υποχρεωτικό, καθώς πλέον ισχύει ένας νέος κανονισμός για το grand prix του Μονακό, που αναγράφει πως όλοι οι οδηγοί θα πρέπει να κάνουν το λιγότερο δυο αλλαγές στα ελαστικά τους.
Ο Μαξ λοιπόν άργησε, καθώς η Red Bull πίστευε πως θα κάνει τουλάχιστον μια εμφάνιση το safety car και έτσι θα εκμεταλλευτούν την ευκαιρία για την αλλαγή των ελαστικών. Αυτό όμως δεν συνέβη και έτσι ο Φερστάπεν αναγκάστηκε να μπει για pit stop δυο γύρους πριν το τέλος, κάτι που του στέρησε την πρωτιά.
Η στρατηγική της αυστριακής ομάδας ίσως στέρησε το βάθρο στον Ολλανδό, καθώς βρέθηκε και εκτός τριάδας. Ο Φερστάπεν όμως, δεν εξέφρασε κάποιο παράπονο για το μονοπάτι που διάλεξε να ακολουθήσει η ομάδα του.