Η Καλαμάτα εξασφάλισε αδειοδότηση για τη Super League

Η ΠΑΕ Καλαμάτα ανακοίνωσε πως ο σύλλογος δικαιώθηκε από την Επιτροπή Εφέσεων, λαμβάνοντας κανονικά αδειοδότηση επιπέδου Super League 1 για την αγωνιστική περίοδο 2026/27.

Το δημοτικό στάδιο Παραλίας στην Καλαμάτα / Πηγή: Intime
Το δημοτικό στάδιο Παραλίας στην Καλαμάτα / Πηγή: Intime

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το στην Google

Πρόσθεσε το ATHLETIKO στην Google

Οριστικά τέλος μπήκε στο θέμα που έχει προκύψει με τον φάκελο αδειοδότητης της ΠΑΕ Καλαμάτας. Παρότι αρχικά το πρωτοβάθμιο όργανο δεν χορήγησε άδεια στη «Μαύρη Θύελλα», επιβάλλοντας της πρόστιμο,  η μεσσηνιακή ΠΑΕ κατέθεσε έφεση με αποτέλεσμα να δικαιωθεί σε δεύτερο βαθμό. 

Με επίσημη ανακοίνωση της, η ΠΑΕ ενημέρωσε πως το πρόβλημα που είχε δημιουργηθεί διευθετήθηκε πλήρως, μετά από εξέταση του φακέλου από την αρμόδιο Επιτροπή Εφέσεων, και πλέον ο σύλλογος μπαίνει σε πλήρη φάση υλοποίησης του μεταγραφικού σχεδιασμού ενόψει της ιστορικής επιστροφής στα μεγάλα σαλόνια. 

Αναλυτικά η ανακοίνωση: 

«Η ΠΑΕ Καλαμάτα εξασφάλισε, όπως αναμενόταν, αδειοδότηση επιπέδου Super League 1 για την αγωνιστική περίοδο 2026-2027, μετά την έφεση που κατέθεσε και εξετάστηκε από την αρμόδια Επιτροπή Εφέσεων Αδειοδότησης της ΕΠΟ.

Η θετική απόφαση δικαιώνει τις ενέργειες της διοίκησης και επιβεβαιώνει ότι ο σύλλογος πληροί τις προϋποθέσεις αδειοδότησης για τη νέα αγωνιστική περίοδο.

Συνεχίζουμε απρόσκοπτα την υλοποίηση του σχεδιασμού μας για τη νέα σεζόν, με μοναδικό γνώμονα το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα για τη Μαύρη Θύελλα και τον κόσμο της».

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το στην Google

Πρόσθεσε το ATHLETIKO στην Google

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ