Κάιλ Αλεξάντερ: «Είμαι ενθουσιασμένος που θα παίξω στον ΠΑΟΚ και θα συνεργαστώ με τον Τρινκιέρι»
Ο Κάιλ Αλεξάντερ είναι παίκτης του ΠΑΟΚ και στις πρώτες του δηλώσεις ως παίκτης των «ασπρόμαυρων» δεν έκρυψε τον ενθουσιασμό του για το νέο κεφάλαιο της καριέρας του.
Ο ΠΑΟΚ έχει μπει... φουριόζος στο μεταγραφικό «παζάρι» του φετινού καλοκαιριού, έχοντας ως στόχο την καλύτερη δυνατή στελέχωση του ρόστερ για την ερχόμενη σεζόν, σε μια εποχή που όλος ο οργανισμός «αλλάζει σελίδα». Αυτό φάνηκε και με την απόκτηση ενός παίκτη όπως ο Κάιλ Αλεξάντερ, ο οποίος παραχώρησε τις πρώτες του δηλώσεις ως παίκτης του «Δικεφάλου του Βορρά».
Μεταξύ άλλων, ο Καναδός σέντερ εξέφρασε τον ενθουσιασμό του για το νέο κεφάλαιο της καριέρας του, αλλά και τις προσδοκίες του για την επικείμενη συνεργασία με τον Αντρέα Τρινκιέρι, ο οποίος θα βρίσκεται στον πάγκο του ΠΑΟΚ από τη νέα σεζόν.
Οι δηλώσεις του Κάιλ Αλεξάντερ
«Είχα κάποιες ευκαιρίες να αγωνιστώ για τον κόουτς Τρινκιέρι στο παρελθόν και ενθουσιάστηκα που μου δόθηκε άλλη μία. Έχω ακούσει εξαιρετικά λόγια τόσο για τον ίδιο ως προπονητή, όσο και για τον σύλλογο. Θα έλεγα ότι είμαι ένας αμυντικός πυλώνας. Μπορώ να μαρκάρω όλες τις θέσεις από το 1 έως το 5, διαθέτω εμπειρία από το υψηλότερο επίπεδο και έχω μια υποτιμημένη ικανότητα στο σκοράρισμα. Είμαι ομαδικός παίκτης και αυτό που θέλω είναι να συμβάλλω στις νίκες της ομάδας.
Στόχος είναι η κατάκτηση τίτλων και θέλω να είμαι η καλύτερη εκδοχή του εαυτού μου, ώστε να βοηθήσω την ομάδα να το πετύχει. Ανυπομονώ να ξεκινήσουμε. Εκτιμώ θερμά την υποδοχή που έχω ήδη λάβει. Είμαι ευγνώμων που αποτελώ μέλος αυτού του συλλόγου και εύχομαι να χαρίσουμε σε όλους μια όμορφη και συναρπαστική σεζόν».