Μαφέο: «Όταν σε καλεί ο Ολυμπιακός, δεν το σκέφτεσαι - Επαιξε ρόλο ο Μεντιλίμπαρ»

Ο Πάμπλο Μαφέο εξήγησε τους λόγους για τους οποίους αποφάσισε να ενταχθεί στον Ολυμπιακό.

Ο Μαφέο ανακοινώθηκε κι επίσημα από τον Ολυμπιακό
Ο Μαφέο ανακοινώθηκε κι επίσημα από τον Ολυμπιακό

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το στην Google

Πρόσθεσε το ATHLETIKO στην Google

Παίκτης του Ολυμπιακού, με κάθε επισημότητα, είναι πλέον ο Πάμπλο Μαφέο, ο οποίος ανακοινώθηκε από τους «ερυθρόλευκους».

Η διοίκηση των Πειραιωτών είχε καταλήξει εδώ και μέρες σε οριστική συμφωνία με τη Μαγιόρκα για τη μετακίνηση του 28χρονου αμυντικού και το μόνο που είχε απομείνει για την ολοκλήρωση της μεταγραφής ήταν να πέσουν οι υπογραφές. Κάτι που έγινε την Παρασκευή (19/6) και ο Μαφέο είναι και με τη βούλα πλέον παίκτης του Ολυμπιακού.

Το νέο μεταγραφικό απόκτημα των «ερυθρολεύκων» μίλησε στην εκπομπή «La Tribu» της «Marca» εξηγώντας την απόφασή του να ενταχθεί στον Ολυμπιακό. Μια απόφαση που, όπως παραδέχθηκε, ωρίμαζε εδώ και καιρό. Μετά από πέντε σεζόν στην ομάδα της Μαγιόρκα, ο Μαφέο αναγνώρισε πως το φινάλε δεν ήταν το ιδανικό, ωστόσο προτιμά να κρατήσει τη συνολική του πορεία.

«Το να τελειώνει έτσι δεν είναι το πιο όμορφο, αλλά κρατάω τα θετικά: ήταν πέντε απίστευτες σεζόν», ανέφερε ο Μαφέο. Ο 28χρονος αμυντικός παραδέχθηκε ότι η αποχώρηση αποτελούσε μια φυσική εξέλιξη, καθώς το μέλλον του είχε τεθεί αρκετές φορές στο τραπέζι τα προηγούμενα καλοκαίρια. «Ήταν κάτι που έπρεπε να γίνει, τόσο για τον σύλλογο όσο και για μένα», εξήγησε.

«Όταν σε καλεί ένα τέτοιο κλαμπ, δεν έχεις πολλά να σκεφτείς», τόνισε. σχετικά με την απόφασή του να ενταχθεί στον Ολυμπιακό. «Βοηθάει ότι ο προπονητής είναι Ισπανός, γνωριζόμαστε και έχουμε παίξει πολλές φορές αντίπαλοι... όλα γίνονται πιο εύκολα», σημείωσε.

Ο Μαφέο στάθηκε και στον άμεσο χαρακτήρα του Βάσκου τεχνικού: «Είναι ωραίο όταν οι άνθρωποι μιλούν χωρίς περιστροφές». Παράλληλα, ξεκαθάρισε πως τίποτα δεν του χαρίζεται και πως θα χρειαστεί να δουλέψει για να κερδίσει τη θέση του σε ένα φιλόδοξο σύνολο.

Τέλος, ο έμπειρος μπακ αποκάλυψε πως η μετάβασή του στην Αθήνα είναι σχεδόν οργανωμένη. Θα ταξιδέψει στις 28 του μήνα για να ενσωματωθεί στην προετοιμασία, μαζί με τη σύντροφό του και τα σκυλιά τους. «Ανυπομονώ να φτάσω, να εγκατασταθούμε και να ξεκινήσουμε τη νέα μας ζωή εκεί», είπε.

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το στην Google

Πρόσθεσε το ATHLETIKO στην Google

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ