Με δάκρυα στα μάτια η πρώτη δήλωση του Ομπράντοβιτς: «Σας ευχαριστώ για την υποδοχή...» (video)

Βούρκωσε ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς όταν έκανε την πρώτη του δήλωση ως προπονητής του Παναθηναϊκού μετά από 14 χρόνια!

Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς κατά την παρουσίασή του από τον Παναθηναϊκό/ Πηγή: Intime
Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς κατά την παρουσίασή του από τον Παναθηναϊκό/ Πηγή: Intime

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το στην Google

Πρόσθεσε το ATHLETIKO στην Google

Λύγισε» ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς στο T-Center. Ανατριχιαστικές στιγμές στην παρουσίαση του «Ζοτς» ως ο νέος προπονητής του Παναθηναϊκού για τα επόμενα τρία χρόνια.

Ο θρυλικός κόουτς, παραχώρησε την πρώτη δήλωσή του στη συνέντευξη Τύπου στο ΟΑΚΑ, με τα μάτια του ξαφνικά να βουρκώνουν, εξηγώντας πως νιώθει που έχει μια τέτοια υποδοχή από τον κόσμο...

Η πρώτη δήλωσή του

«Καλησπέρα σε όλους. Πρώτα απ' όλα θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο που μου έδωσε την ευκαιρία να είμαι εδώ. Συναντηθήκαμε και τα πράγματα ήταν πολύ εύκολα. Είχαμε μια καλή συζήτηση, ήταν εύκολο να καταλάβουμε ο ένας τον άλλο. Ποτέ δεν έχασα την σύνδεσή μου με τον Παναθηναϊκό. Θέλω να ευχαριστήσω όλο τον κόσμο για την υποδοχή. Κάθε φορά που έπαιζα εδώ με την Φενέρ και την Παρτίζαν ήταν μια ιδιαίτερη στιγμή για μένα. Έχω μια ιδιαίτερη σχέση με την Αθήνα. Είναι μεγάλη ικανοποίηση που είμαι εδώ και ευχαριστώ τον Δημήτρη που είμαι σε ένα από τα μεγαλύτερα κλαμπ του κόσμου».

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το στην Google

Πρόσθεσε το ATHLETIKO στην Google