«Νομίζω ότι ο Μαξ θα κερδίσει το πρωτάθλημα οδηγών φέτος και μετά θα αποσυρθεί από την F1»

Μηχανικός της Red Bull μίλησε για την κατάσταση που επικρατεί μεταξύ της ομάδας και του Φερστάπεν, αλλά και ποιο το μέλλον του Ολλανδού στην F1.
Πηγή: MaxVerstappenMedia
Πηγή: MaxVerstappenMedia

Η Red Bull μετά την περσινή απουσία της από το πρωτάθλημα κατασκευαστών και την κατάκτηση της McLaren, φαίνεται πως έχει χάσει την ανταγωνιστικότητά της.

Μετά τη συμπλήρωση εννέα αγώνων, οι «ταύροι» βρίσκονται στην τέταρτη θέση της βαθμολογίας κατασκευαστών, έχοντας μαζέψει συνολικά 144 βαθμούς. Ο Μαξ Φερστάπεν βρίσκεται τρίτος με 137 βαθμούς, ενώ ο Γιούκι Τσουνόντα είναι στη δέκατη πέμπτη θέση, με 10 βαθμούς.

Με αφορμή αυτά τα στατιστικά, ο Καλούμ Νίκολας, πρώην μηχανικός της Red Bull και του Μαξ Φερστάπεν, αναφέρθηκε στα όσα συμβαίνουν φέτος στην αυστριακή ομάδα και το τι θα συμβεί με την καριέρα του Ολλανδού τετράκις Παγκόσμιου πρωταθλητή.

  • Πόσα πρωταθλήματα θα κατακτήσει ο Μαξ και τι θα κάνει με την καριέρα του;

«Νομίζω ότι ο Μαξ θα κερδίσει το πρωτάθλημα οδηγών φέτος και μετά θα αποσυρθεί από τη Formula 1».

  • Γνωρίζετε κάτι που δεν γνωρίζουμε εμείς;

«Όχι, σίγουρα δεν γνωρίζω τίποτα. Νομίζω όμως ότι το να μην υποστηρίζεις τον Μαξ είναι σαν τρέλα».

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Κάλουμ Νίκολας σχετικά με τον Μαξ Φερστάπεν και τη Red Bull

«Ο τύπος είναι πραγματικά πολύ καλός. Όχι μόνο όσον αφορά τις τεχνικές του ικανότητες και το ταλέντο του, αλλά έχω δει τον Μαξ να εξελίσσεται και να γίνεται αυτός ο τύπος που μπορεί να κάνει τα πάντα. Τα κάνει όλα καλά τώρα. Και νομίζω ότι είναι απλώς πρόσθετη πίεση. Ξέρω ότι τα αυτοκίνητα είναι τα ίδια. Πέρασα όλο αυτόν τον χρόνο κατασκευάζοντάς τα! Εκτός από πράγματα που αλλάζεις για τη ρύθμιση, τις προτιμήσεις του οδηγού, την άνεση και άλλα τέτοια πράγματα, τα αυτοκίνητα είναι κατασκευασμένα το ίδιο, ως επί το πλείστον. Μερικές φορές μπορεί να υπάρχει ένα Σαββατοκύριακο όπου δεν έχεις αναβαθμίσεις και για τα δύο αυτοκίνητα, αλλά κατά τη διάρκεια της σεζόν αυτά τα αυτοκίνητα είναι ουσιαστικά πανομοιότυπα».

«Λοιπόν, δεν νομίζω ότι είναι σαν να είναι καταραμένη η θέση, νομίζω... Εντάξει, λοιπόν, κοιτάξτε όταν πήραμε τον Μαξ στην ομάδα το 2016, η πίεση ήταν πολύ χαμηλότερη, επειδή δεν ήμασταν εκεί να κερδίζουμε, η Mercedes κέρδιζε, οπότε όλη η πίεση γύρω από την ομάδα ήταν ουσιαστικά μικρότερη. Όταν έρχεσαι σε μια ομάδα που είχε την κυρίαρχη σεζόν που είχαμε εμείς το 2023, η πίεση είναι πολύ διαφορετική. Στην πιο επιτυχημένη σεζόν που έχει υπάρξει ποτέ στη Formula 1, είσαι τώρα ο δεύτερος οδηγός απέναντι στον οδηγό που έχει κάνει όλα αυτά τα πράγματα. Είναι ένα πολύ διαφορετικό παιχνίδι όσον αφορά το πού πρέπει να βρίσκεσαι στον εγκέφαλο».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Τι κοινό έχει ο Χάντζαρ με τον Νεύτωνα και γιατί το κράνος του Γάλλου αποτελείται από τύπους φυσικής