Ντόντσιτς: «Είμαι ενθουσιασμένος όταν είμαι στο Βελιγράδι, ίσως κάποια μέρα έρθω στον Ερυθρό Αστέρα»

Ο Λούκα Ντόντσιτς άναψε... φιτιλιές στον κόσμο του Ερυθρού Αστέρα σε χορηγική καμπάνια της «Jordan» στο Βελιγράδι.

Ο Λούκα Ντόντσιτς έχει πάνω από έναν λόγους για να γελά / Πηγή: Kevin Terrell/Getty Images
Ο Λούκα Ντόντσιτς έχει πάνω από έναν λόγους για να γελά / Πηγή: Kevin Terrell/Getty Images

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το στην Google

Πρόσθεσε το ATHLETIKO στην Google

Ο Λούκα Ντόντσιτς, μετά τον τραυματισμό του που τον κράτησε εκτός από τα playoffs του NBA, ακολούθησε σειρά θεραπειών στην Ευρώπη, όπου και έχει παραμείνει τους τελευταίους μήνες. Είναι μια ευκαιρία για τον ίδιο, να παραμείνει στο πλευρό των παιδιών του στην πατρίδα του, όπως έχει ξεκαθαρίσει σε δηλώσεις του.

Στο πλαίσιο της παρουσίας του στην Ευρώπη, ο «Luka-Magic» βρέθηκε σε μια χορηγική εκδήλωση της «Jordan» στο Βελιγράδι. Εκεί όπου έβαλε... φωτιές με τις δηλώσεις του. 

Ο Ντόντσιτς, ποτέ δεν έκρυψε τα θετικά αισθήματα που έχει για τον Ερυθρό Αστέρα. Εξάλλου, είναι η ομάδα που υποστήριζε ο πατέρας του και με τη σειρά του, και ο ίδιος. Βρισκόμενος λοιπόν στην πρωτεύουσα της Σερβίας, ξεκαθάρισε πως νιώθει... σαν το σπίτι του, μιλώντας στον κόσμο που είχε συγκεντρωθεί για να τον δει από κοντά. Και όχι μόνο αυτό, αλλά βλέπει και τον εαυτό του κάποια στιγμή με την  «ερυθρόλευκη» φανέλα.

«Δεν είμαι και τόσο μεγάλος ακόμα, έχω μπροστά μου αρκετά χρόνια καριέρας στο NBA και δεν σκέφτομαι ακόμη το τέλος. Ίσως όμως κάποια μέρα να έρθω στον Ερυθρό Αστέρα. Είμαι ενθουσιασμένος που βρίσκομαι ξανά στο Βελιγράδι, έχω επισκεφθεί αρκετά μέρη, πολύς κόσμος ήρθε να με δει και αυτό με χαροποιεί ιδιαίτερα».

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το στην Google

Πρόσθεσε το ATHLETIKO στην Google