Ο manager των 96 εκατομμυρίων και το Marathon Experience

Ο Αυθεντικός Μαραθώνιος της Αθήνας αποτελεί όχι απλά ένα αθλητικό γεγονός αλλά ένα παγκόσμιο γεγονός με τεράστιο οικονομικό αποτύπωμα για την Ελληνική κοινωνία όπως φαίνεται από τους επίσημους δείκτες της έκθεσης. 96 εκατομμύρια ευρώ οικονομικό αποτύπωμα από την εβδομάδα του Μαραθωνίου για την Ελληνική κοινωνία δίνει κάθε χρόνο ένα χαμόγελο αισιοδοξίας στην Κυβέρνηση, την Περιφέρεια Αττικής, σε ξενοδόχους και επιχειρηματίες. Σε μια περίοδο που η τουριστική κίνηση πέφτει παραδοσιακά στα χαμηλότερα ποσοστά του έτους. Πως όμως μετατράπηκε ένα μεγάλο αθλητικό γεγονός σε ένα οικονομικό μέγεθος ικανό να αυξάνεται κάθε χρόνο?
Όλα ξεκίνησαν με την διαπίστωση ότι ο αθλητικός τουρισμός αποτελεί το ¼ της συνολικής τουριστικής δραστηριότητας με την παγκόσμια αγορά του να υπολογίζεται στο 1,1 τρις δολάρια. Η διοίκηση του ΣΕΓΑΣ αποφάσισε κάτι πριν αρκετά χρόνια πρωτόγνωρο ίσως για τα αθλητικά δεδομένα. Έδωσε τα ηνία του Μαραθωνίου, μιας σημαντικής διοργάνωσης σε έναν οικονομολόγο από τα σπλάχνα της. Αυτή η απόφαση άλλαξε τα πάντα
Ο κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών από την Πάντειο και υποψήφιο Διδάκτωρ Οικονομικών στο Πανεπιστήμιο Πειραιά, Σωτήρης Κυρανάκος άλλαξε τα δεδομένα στην στρατηγική του σχεδιασμού μιας αθλητικής διοργάνωσης.
Ο Έλληνας manager μετέτρεψε την αθλητική διοργάνωση σε EXPERIENCE. Εφαρμόζοντας πρακτικές ΣΔΙΤ κατάφερε να εξασφαλίσει εκατομμύρια εσόδων για την αδύναμη οικονομικά αθλητική ομοσπονδία.
Συνδυάζοντας τα ιστορικά στοιχεία που αναδεικνύονται από την διοργάνωση του Μαραθωνίου με πρακτικές συνδυάζουν την προσέλευση μεγαλύτερου αριθμού αθλητών αλλά και επισκεπτών κατάφερε μέσα σε λίγα χρόνια
- Να πολλαπλασιάσει τα έσοδα του Μαραθωνίου της Αθήνας προς όφελος του Ελληνικού αθλητισμού και των αθλητών της Εθνικής μας ομάδας
- Να ενώσει Δημόσιους και Ιδιωτικούς φορείς σε μια κοινή προσπάθεια μέσα από μνημόνια συνεργασίας
- Να δημιουργήσει διεθνείς εκστρατείες ενημέρωσης σε όλο τον κόσμο όχι μόνο για τις αξίες του Μαραθωνίου αλλά και την τουριστική αξία σε αυτή την συμμετοχή με αποτέλεσμα να αυξηθούν κατά 50% τα συνοδευτικά άτομα των αθλητών ενώ παράλληλα να αυξηθούν οι μέρες διαμονής στην Αθήνα από 2 κατά μ.ο σε 4 ανά διοργάνωση, πολλαπλασιάζοντας με αυτό τον τρόπο τα οικονομικά οφέλη για την Χώρα
- Να δημιουργήσει ένα πλαίσιο 16 παράλληλων εκδηλώσεων (πανεπιστημιακός Αγώνας, βραβεία κτλ) που να δίνει κίνητρα στο να συμμετάσχουν άτομα όλων των ηλικιών στον Μαραθώνιο της Αθήνα ακόμα και αν δεν έχουν τον ρόλο του δρομέα
- Να πολλαπλασιάσει την εμπορική αξία του Μαραθωνίου επενδύοντας στην business κοινότητα αυξάνοντας μέσα σε 3 χρόνια τις εταιρικές συμμετοχές κατά 400%!!!!
- Να καταστήσει τον Αυθεντικό Μαραθώνιο κεντρικό θέμα συζήτησης σε πανεπιστήμια συνέδρια και οικονομικά forum διεθνής εμβέλειας όπως στο delphi forum ή στο ISC LONDON
- Να μετατρέψει την Αθήνα κέντρο του παγκόσμιου φοιτητικού αθλητισμού καθώς πάνω από 120 πανεπιστήμια από 35 χώρες συμμετέχουν στον πανεπιστημιακό αγώνα στα πλαίσια του Αυθεντικού Μαραθωνίου ενώ παράλληλα συμμετέχουν μια ημέρα πριν στο πολυσυνέδριο Authentic Talks
- Nα καταστήσει την 2 εβδομάδα του Νοεμβρίου που παραδοσιακά αποτελεί την ημερομηνία διεξαγωγής του Μαραθωνίου, την πιο ελκυστική εβδομάδα για διεξαγωγή εταιρικών συνεδρίων
- Να «αναγκάσει» τους MAJORS MARATHONS, τους κορυφαίους διοργανωτές Μαραθωνίων στον κόσμο να δουν στα μάτια τον Μαραθώνιο της Αθήνας και να προχωρήσουν σε επίσημη αξιολόγηση του αγώνα που για πρώτη φορά τοποθετείται τόσο ψηλά σε οικονομικό, κοινωνικό και περιβαλλοντικό αποτύπωμα.
Ο Αυθεντικός Μαραθώνιος της Αθήνας αποτελεί πια όχι ένα μεγάλο αθλητικό γεγονός αλλά ένα εθνικό γεγονός με τεράστιες προεκτάσεις στην οικονομία της Χώρας. Ευχόμαστε στην Διοίκηση του ΣΕΓΑΣ και στην κ. Κυρανάκο και την ομάδα του να συνεχίσουν ανάλογα και στην φετινή διεξαγωγή σε 2 μήνες από τώρα.