Ο Ομπράντοβιτς έδωσε το σύνθημα: «Θα ήταν ωραίο ο Παναθηναϊκός να πάρει το 8ο...»
Κατά την παρουσίασή του από την ΚΑΕ Παναθηναϊκός ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς έστειλε το δικό του μήνυμα για το 8ο ευρωπαϊκό.
Ο μεγάλος στόχος του Παναθηναϊκού είναι η επιστροφή στην κορυφή της Ευρώπης και για το λόγο αυτό το τριφύλλι έδωσε τα κλειδιά στον Ζέλικο Ομπράντοβιτς, ο οποίος παρουσιάστηκε με κάθε επισημότητα.
Ο Ζοτς έδωσε το σύνθημα για σκληρή δουλειά απ' όλους, ωστόσο κρατούσε το καλύτερο για το τέλος, καθώς έστειλε μήνυμα για το... 8ο.
«Θα είναι πολύ καλο αν ο Παναθηναϊκός πάρει το 8ο τρόπαιο. Αυτό θα είναι πολύ ωραίο», ήταν τα λόγια του, ερωτηθείς αν έχει κίνητρο το 10ο ευρωπαϊκό τρόπαιο της καριέρας του, γνωρίζοντας την αποθέωση από τον κόσμο.