Ο Ομπράντοβιτς έδωσε το σύνθημα: «Θα ήταν ωραίο ο Παναθηναϊκός να πάρει το 8ο...»

Κατά την παρουσίασή του από την ΚΑΕ Παναθηναϊκός ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς έστειλε το δικό του μήνυμα για το 8ο ευρωπαϊκό.

Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς κατά την παρουσίασή του από τον Παναθηναϊκό/ Πηγή: Intime
Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς κατά την παρουσίασή του από τον Παναθηναϊκό/ Πηγή: Intime

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το στην Google

Πρόσθεσε το ATHLETIKO στην Google

Ο μεγάλος στόχος του Παναθηναϊκού είναι η επιστροφή στην κορυφή της Ευρώπης και για το λόγο αυτό το τριφύλλι έδωσε τα κλειδιά στον Ζέλικο Ομπράντοβιτς, ο οποίος παρουσιάστηκε με κάθε επισημότητα.

Ο Ζοτς έδωσε το σύνθημα για σκληρή δουλειά απ' όλους, ωστόσο κρατούσε το καλύτερο για το τέλος, καθώς έστειλε μήνυμα για το... 8ο.

«Θα είναι πολύ καλο αν ο Παναθηναϊκός πάρει το 8ο τρόπαιο. Αυτό θα είναι πολύ ωραίο», ήταν τα λόγια του, ερωτηθείς αν έχει κίνητρο το 10ο ευρωπαϊκό τρόπαιο της καριέρας του, γνωρίζοντας την αποθέωση από τον κόσμο.

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το στην Google

Πρόσθεσε το ATHLETIKO στην Google