Πιάστρι: «Ο χειρότερος αγώνας μου ήταν ίσως ο πιο χρήσιμος»
Η φετινή σεζόν της Formula 1 βρίσκεται στην τελική ευθεία και το πρωτάθλημα οδηγών αναμένεται να κορυφωθεί, καθώς απομένουν μονάχα τρεις αγώνες.
Λάντο Νόρις, Όσκαρ Πιάστρι και Μαξ Φερστάπεν αναμετρώνται για τον τίτλο, με τον Ολλανδό να έχει τις λιγότερες ελπίδες, αφού βρίσκεται τρίτος με διαφορά 49 βαθμών από τον πρωτοπόρο Νόρις.
Έτσι, οι δυο οδηγοί της McLaren θα προσπαθήσουν να πάρουν το μέγιστο αποτέλεσμα από το Λας Βέγκας και το Κατάρ, ώστε ο τίτλος να κριθεί στο Άμπου Ντάμπι. Ωστόσο, για τον Πιάστρι δεν είναι και τόσο εύκολη η δουλειά, καθώς αν θέλει να... κοντράρει στα ίσα τον Βρετανό ομόσταβλό του, θα πρέπει να καλύψει τη διαφορά των 24 βαθμών που υπάρχει.
Ο Όσκαρ, σε πρόσφατη συνέντευξή του προτού ταξιδέψει για Αμερική για τον επόμενο αγώνα, έκανε έναν μικρό αναλογισμό της φετινής χρονιάς. Ανέλυσε τις επιδόσεις του και ανέφερε τον χειρότερο αγώνα φέτος, ο οποίος ταυτόχρονα ήταν και ο πιο... χρήσιμος, σύμφωνα με τον ίδιο.
Όσα είπε ο Πιάστρι για Μόντσα και Μπακού
Αρχικά, ο Αυστραλός ξεκίνησε με το grand prix στη Μόντσα. Η Ιταλία δυσκόλεψε τον πιλότο της McLaren, ενώ το περιστατικό με τον Νόρις του στοίχησε στη βαθμολογία οδηγών.
Ο Βρετανός καθυστέρησε στα pit κι έχασε τη θέση του από τον Όσκαρ, ωστόσο η ομάδα θεώρησε δίκαιο ο Αυστραλός να παραδώσει πίσω τη θέση. Έτσι, ο Πιάστρι τερμάτισε τρίτος και ο Νόρις κατάφερε να συλλέξει περισσότερους βαθμούς από τον Αυστραλό και να τον πλησιάσει τότε στη βαθμολογία.
«Ήταν συνδυασμός αρκετών πραγμάτων. Προφανώς ο αγώνας στη Μόντσα δεν ήταν καλό τριήμερο για μένα, ούτε σε επίπεδο απόδοσης, ούτε με όσα έγιναν στο pit-stop. Και στο Μπακού, από την Παρασκευή, τίποτα δεν δούλευε σωστά. Οδηγούσα υπερβολικά, πίεζα περισσότερο απ’ όσο έπρεπε».
Σύμφωνα με τον Πιάστρι, τα όσα έγιναν στην Ιταλία, τον επηρέασαν στον αγώνα στο Αζερμπαϊτζάν. Ο Όσκαρ δεν είχε καταφέρει να τερματίσει σε αυτό το grand prix και ίσως να ήταν το χειρότερο αποτέλεσμα που πήρε κατά τη διάρκεια της σεζόν.
«Υπήρχαν πράγματα στην προετοιμασία που δεν βοήθησαν ιδιαίτερα, και μετά ήρθαν τα γεγονότα του υπόλοιπου τριημέρου. Είχαμε πρόβλημα στον κινητήρα στο FP1 που μας αναστάτωσε λίγο, δεν οδηγούσα καλά, και τα ελαστικά C6 ήταν πολύ δύσκολα στη διαχείριση. Ήταν πολλά μικρά πράγματα που συσσωρεύτηκαν. Το Σάββατο ένιωθα πως είχα καλό ρυθμό, αλλά μάλλον προσπαθούσα υπερβολικά. Ήταν το χειρότερο Σαββατοκύριακο που είχα ποτέ στους αγώνες αλλά, με κάποιον τρόπο, ίσως και το πιο χρήσιμο».