Πώς η FIFA είχε ήδη κερδίσει εκατομμύρια από εισιτήρια για το Παγκόσμιο Κύπελλο χωρίς να τα θέσει σε πώληση

Η FIFA έχει ήδη συγκεντρώσει δεκάδες εκατομμύρια δολάρια από εισιτήρια για το Παγκόσμιο Κύπελλο του 2026, χωρίς να τα έχει θέσει καν σε πώληση.
Το τρόπαιο του Μουντιάλ/ Πηγή: Eurokinissi
Το τρόπαιο του Μουντιάλ/ Πηγή: Eurokinissi

Η FIFA έχει κερδίσει ήδη εκατομμύρια δολάρια πουλώντας στους οπαδούς το «δικαίωμα αγοράς» εισιτηρίων για το Παγκόσμιο Κύπελλο του 2026 προτού τα θέσει σε πώληση, σύμφωνα με το «Athletic».

Η Παγκόσμια ομοσπονδία ποδοσφαίρου «απέκρυψε σχεδόν όλες τις λεπτομέρειες για τα εισιτήρια του Παγκοσμίου Κυπέλλου» μέχρι την περασμένη εβδομάδα. Ωστόσο, τον τελευταίο χρόνο, στην πλατφόρμα FIFA Collect, έχει πουλήσει «δεκάδες χιλιάδες ψηφιακά tokens που υπόσχονται στους αγοραστές τη δυνατότητα να αγοράσουν ένα ή δύο εισιτήρια για το Παγκόσμιο Κύπελλο σε ημερομηνία που δεν θα καθοριστεί αργότερα».

Τα ίδια τα tokens «κοστίζουν εκατοντάδες δολάρια». Οι αγοραστές θα έχουν «εγγυημένη πρόσβαση σε εισιτήριο/α για έναν συγκεκριμένο αγώνα, σε άγνωστο τμήμα, αλλά θα πρέπει να πληρώσουν την πλήρη τιμή για αυτά τα εισιτήρια», μια τιμή που η FIFA «δεν έχει ακόμη ορίσει». Σύμφωνα με spinoff ιστοσελίδες που παρακολουθούν τις πωλήσεις της FIFA Collect, και σύμφωνα με δεδομένα που έστειλαν οι χρήστες, η πλατφόρμα έχει «πουλήσει πάνω από 30.000 από αυτά τα λεγόμενα «Δικαίωμα Αγοράς» για συνολικά πάνω από» 10 εκατομμύρια δολάρια.

Ένα σύνολο δεδομένων «εκτίμησε τη συνολική λήψη που σχετίζεται με τα «RTB» σε περισσότερα από» 20 εκατομμύρια δολάρια. Ένα άλλο ανέφερε ότι έχουν «αποφέρει περισσότερα από» 14,3 εκατομμύρια δολάρια σε άμεσες πωλήσεις και «περισσότερα από» 25 εκατομμύρια δολάρια, συμπεριλαμβανομένων των πωλήσεων που «θα μπορούσαν να περιλαμβάνουν ένα RTB ή θα μπορούσαν έμμεσα να οδηγήσουν σε ένα».

Τα κέρδη που συνδέονται με τα RTB «πολύ πιθανόν να υπερβαίνουν» τα 15 εκατομμύρια δολάρια. Τα RTB tokens είναι «ουσιαστικά, και αποκλειστικά, μια δαπανηρή συντόμευση για τα εισιτήρια του 2026», επιτρέποντας στους αγοραστές να «παρακάμπτουν τις λαχειοφόρους αγορές ή τις ψηφιακές ουρές με σειρά προτεραιότητας».

Τα «περίπου» 70.000 εισιτήρια που έχουν υποσχεθεί μέσω RTB (σύμφωνα με το FIFA Collect Info) αντιπροσωπεύουν «περίπου το 1% των περίπου 6 εκατομμυρίων εισιτηρίων που η FIFA αναμένει να πουλήσει» για τους 104 αγώνες του Παγκοσμίου Κυπέλλου του 2026.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Εντονος καβγάς του Ντεσάν με δημοσιογράφο: «Βεβαίως, και μετά παίρνει τηλέφωνο η Ρεάλ και παίζεις εσύ»

Κώστας Τόπας Κώστας Τόπας avatar