Πώς η Σαράποβα έγινε μια... μηχανή παραγωγής χρήματος
Η Μαρία Σαράποβα αποσύρθηκε από το χώρο του τένις το 2020, σε ηλικία 32 ετών. Η Ρωσίδα τενίστρια ωστόσο, είχε απασχολήσει για καιρό τα media, αφού βρέθηκε θετική σε έλεγχο ντόπινγκ το 2016 και έτσι αποκλείστηκε για 15 μήνες από τα κορτ.
Η Σαράποβα δεν το έβαλε κάτω και αποφάσισε πως σε αυτό το χρονικό διάστημα που θα έμενε εκτός, θα έβρισκε κάποια άλλη ασχολία. Έτσι, πήγε στο Harvard και σπούδασε διοίκηση και ηγεσία. Η Ρωσίδα αποφάσισε να αξιοποιήσει στο έπακρο το πτυχίο της και τις γνώσεις της και έτσι, στράφηκε και στις επιχειρήσεις.
Αποφάσισε να αρχίσει τις επενδύσεις, ξεκινώντας από την UBS Wealth Management. Έπειτα προχώρησε σε περαιτέρω επενδύσεις, καθώς ασχολήθηκε με παραπάνω από 7 εταιρίες. Ωστόσο, είχε και τις αποτυχίες της, καθώς η συνεργασία της με την Naked Retail και την Bright, δεν ευδοκίμησαν.
Την περίοδο που έπαιζε ακόμα τένις, είχε διάφορες χορηγικές συμφωνίες με εταιρίες - «κολοσσούς». Ήταν το πρόσωπο των Gatorade, Porsche, Tiffany & Co., Tag Heuer, Evian, Motorola και Land Rover και είχε μια αποκλειστική σειρά ρούχων με τη Nike. Αυτές οι συμφωνίες της απέφεραν έσοδα έως και 300 εκατομμύρια δολάρια. Η απόσυρσή της από τα κορτ, δεν την εμπόδισε να συνεχίσει να λαμβάνει χορηγικές συμφωνίες. Η Σαράποβα έχει πρωταγωνιστήσει σε διάφορες καμπάνιες εταιριών, ενώ συνεχίζει να εργάζεται για τις Stella Artois, Aman Hotels, Hastens και Dubai CFI.
Πρόσφατα, η λίστα του Forbes δημοσιοποίησε την όλη περιουσία της. Η Ρωσίδα αθλήτρια εκτιμάται πως έχει καθαρή περιουσία γύρω στα 220 εκατομμύρια δολάρια, όπου μέσα σε αυτά συμπεριλαμβάνονται και πολλαπλά ακίνητα. Στην κατοχή της έχει ένα ράντσο αξίας 8,6 εκατομμυρίων δολαρίων στην Καλιφόρνια και μια έπαυλη αξίας 11 εκατομμυρίων δολαρίων. Πρόσφατα πούλησε την έπαυλή της στο Μανχάταν στον Λούκα Ντόντσιτς, ο οποίος πλήρωσε 25 εκατομμύρια δολάρια.
Βάση των παραπάνω, η γνωστή εφημερίδα Daily Mail την έχει κατονομάσει ως «η μηχανή που βγάζει χρήματα».