«Σείστηκε» το ΟΑΚΑ για τον Ομπράντοβιτς: Φόρεσε κασκόλ του Παναθηναϊκού και ευχαρίστησε τον κόσμο
Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς γνώρισε την απόλυτη αποθέωση από τον κόσμο της ομάδας, αφού ολοκληρώθηκε η παρουσίασή του ως προπονητής του Παναθηναϊκού.
Μοναδικές στιγμές στο κλειστό των Ολυμπιακών Εγκαταστάσεων! Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς, παρουσιάστηκε ως ο νέος προπονητής του Παναθηναϊκού για την επόμενη τριετία, ξεκινώντας τη δεύτερη ιστορική θητεία του στην ομάδα της καρδιάς του.
Αφού ολοκληρώθηκαν οι συζητήσεις με τους δημοσιογράφους στο premium lounge του T-Center, ο «Ζοτς», αγκαλιά με τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο προς την κεντρική σάλα. Εκεί όπου χιλιάδες φίλοι των «πρασίνων» είχαν κατακλύσει τις κερκίδες για να υποδεχθούν δια ζώσης τον μυθικό Ομπράντοβιτς.
Ο ίδιος, αφού βγήκε στη σάλα, χαιρέτησε τον κόσμο, εμφανώς συγκινημένος, με δάκρυα στο πρόσωπό του. Ο Σέρβος κόουτς, σήκωσε το χέρι του, ευχαριστώντας, ενώ παράλληλα του φόρεσαν ένα κασκόλ του Παναθηναϊκό στον λαιμό, θυμίζοντας... άλλες εποχές!