Ταρέμι: «Θα μπορούσαμε να είχαμε κερδίσει - Το γκολ με τον Χατζισαφί ήταν δουλεμένο»

Ο Μεχντί Ταρέμι μίλησε για τη χαμένη ευκαιρία του Ιράν να πάρει τη νίκη κόντρα στο Βέλγιο.

Ο Μεχντί Ταρέμι
Ο Μεχντί Ταρέμι

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το στην Google

Πρόσθεσε το ATHLETIKO στην Google

Μεγάλη ευκαιρία να πανηγυρίσει μία σπουδαία νίκη απέναντι στο Βέλγιο έχασε το Ιράν. Για τη 2η αγωνιστική του 7ου ομίλου οι δύο ομάδες έμειναν στο 0-0, σε ένα γκρουπ όπου κανείς ως τώρα δεν έχει νικήσει, αλλά δεν έχει χάσει κιόλας.

Το Ιράν δέχτηκε μεγάλη πίεση από τους «κόκκινους διαβόλους», αλλά είχε κι εκείνο τις στιγμές του στην αναμέτρηση. Κορυφαία εξ αυτών το ακυρωθέν γκολ του Μεχντί Ταρέμι στο 25', ο οποίος μετά το τέλος της αναμέτρησης, εξέφρασε την απογοήτευσή του για το γεγονός ότι η ομάδα του θα μπορούσε στο τέλος να πάρει τη νίκη.

«Αν είχαμε περισσότερη εμπειρία από διεθνείς αγώνες, θα μπορούσαμε να κερδίσουμε. Κανείς δεν περίμενε αυτή την εμφάνιση από εμάς, και το γκολ που πετύχαμε ήταν δουλεμένο, αλλά δυστυχώς ήταν οφσάιντ. Θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να πετύχουμε τον στόχο μας», τόνισε.

Η ηγετική ομιλία του Ταρέμι μετά το φινάλε του αγώνα Βέλγιο - Ιράν

Ο Μεχντί Ταρέμι συγκέντρωσε τους συμπαίκτες του στην Εθνική ομάδα του Ιράν και τους μίλησε μετά το φινάλε του αγώνα με το Βέλγιο (0-0) για τη 2η αγωνιστική του Μουντιάλ.

Το 0-0 διατηρεί ελπίδες πρόκρισης στο Ιράν και μετά το τέλος της αναμέτρησης η κάμερα «συνέλαβε» τον επιθετικό του Ολυμπιακού να έχει συγκεντρώσει όλα τα μέλη της αποστολής και να τους μιλά, δείχνοντας για μία ακόμα φορά ότι αποτελεί ηγετική φυσιογνωμία.

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το στην Google

Πρόσθεσε το ATHLETIKO στην Google

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ηταν άστεγος, έβοσκε πρόβατα και τώρα ζει το όνειρο στο Μουντιάλ - Ο τερματοφύλακας του Ιράν επέζησε από την κόλαση

Κώστας Τόπας Κώστας Τόπας avatar