Το μεγάλο όνειρο του Μάριου Ηλιόπουλου για το αυτοκινητοδρόμιο στην Πάτρα - Τα επόμενα βήματα για την επένδυση των 100 εκατομμυρίων ευρώ
Το μεγάλο όραμα του Μάριου Ηλιόπουλου για την κατασκευή αυτοκινητοδρομίου στην Πάτρα μπαίνει σε νέα φάση, με τον διοικητικό ηγέτη της ΑΕΚ να προχωρά στα επόμενα βήματα ενός φιλόδοξου έργου.
Το ταξίδι του τροπαίου της ΑΕΚ συνεχίζεται και το βράδυ της Κυριακής (21/06) παρέμεινε στην Πάτρα για τους «κιτρινόμαυρους» φιλάθλους.
Για ακόμα μια φορά, έδωσε το «παρών» και ο διοικητικός ηγέτης της ΑΕΚ, Μάριος Ηλιόπουλος, όπως έκανε και στην Καλαμάτα. Μάλιστα, προχώρησε και σε αποκαλύψεις κατά τη διάρκεια της ομιλίας του, ανακοινώνοντας, μεταξύ άλλων, την κατασκευή ενός νέου αυτοκινητοδρομίου στην περιοχή της Χαλανδρίτσας, στην Πάτρα.
Αναλυτικά τα όσα ανέφερε ο Μάριος Ηλιόπουλος: «Θα αναφερθώ σε ένα μεγάλο γεγονός αγάπης, ένα γεγονός που θα κάνει "σεισμό". Η έκπληξη της βραδιάς. Αυτό που αναγεννήθηκε από την μεγάλη μου αγάπη, τον αθλητισμό και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Έβαλα προ ολίγων ημερών την υπογραφή μου για τον πρώτο λίθο πραγματοποίησης, για την κατασκευή του καλύτερου, διεθνών προδιαγραφών, αυτοκινητοδρομίου εδώ στην Πάτρα».
Όπως τόνισε ο ίδιος στην ομιλία του, πρόκειται για ένα έργο με έντονο αναπτυξιακό και κοινωνικό αποτύπωμα, το οποίο χαρακτηρίζεται από τον ίδιο ως «γεγονός αγάπης» και «μεγάλη έκπληξη». Το αυτοκινητοδρόμιο, σύμφωνα με τον σχεδιασμό, θα είναι διεθνών προδιαγραφών και θα κατασκευαστεί με στόχο να πληροί τις προϋποθέσεις τόσο της FIA όσο και της FIM, κάτι που δυνητικά θα του επιτρέπει να φιλοξενεί διοργανώσεις όπως Formula 1, MotoGP, WTCC και Superbike, αλλά και δοκιμές εξέλιξης οχημάτων.
Σύμφωνα με τον ίδιο σχεδιασμό, πρόκειται για επένδυση που εκτιμάται ότι θα ξεπεράσει τα 100 εκατομμύρια ευρώ, ενώ αναμένεται να δημιουργήσει σημαντικό αριθμό θέσεων εργασίας και να συμβάλει στην τουριστική και οικονομική ανάπτυξη της περιοχής. Παράλληλα, εκτιμάται ότι ένα τέτοιο έργο θα αναβαθμίσει συνολικά τη θέση της Ελλάδας στον παγκόσμιο χάρτη του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Αξίζει να σημειωθεί ότι, σύμφωνα με τα όσα έχουν γίνει γνωστά, υπάρχει ήδη από τα προηγούμενα χρόνια η έγκριση της FIA για τον σχεδιασμό της πίστας, γεγονός που την καθιστά τη μοναδική πρόταση στην Ελλάδα με τέτοια πιστοποίηση σε επίπεδο σχεδιασμού.
Σε επίπεδο διαδικασιών, όπως αναφέρθηκε, οι εμπλεκόμενοι τοπικοί φορείς και νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου της περιοχής έχουν μπροστά τους ένα κρίσιμο χρονικό διάστημα περίπου δύο μηνών, προκειμένου να ολοκληρώσουν τις απαραίτητες εγκρίσεις και γραφειοκρατικές διαδικασίες που θα επιτρέψουν την προώθηση του έργου. Με τον τρόπο αυτό, η τοποθέτηση του Μάριου Ηλιόπουλου στην Πάτρα αποκτά ευρύτερη σημασία, καθώς δεν περιορίζεται σε μια απλή ανακοίνωση, αλλά ουσιαστικά σηματοδοτεί –όπως ο ίδιος υποστηρίζει– το πρώτο ουσιαστικό βήμα για την υλοποίηση ενός έργου που συζητείται εδώ και δεκαετίες.