Ποιος ο ρόλος του agency που αναλαμβάνει διαπραγματεύσεις για το Final Four

Αρκετός λόγος γίνεται τις τελευταίες ώρες σχετικά με το ειδικό agency, την εταιρεία δηλαδή που κλήθηκε να κάνει διαπραγματεύσεις μεταξύ της Αθήνας και της Euroleague, για το Final Four του 2026. Είναι κάτι που για πρώτη φορά κλήθηκαν να... αντιμετωπίσουν οι μέτοχοι της διοργάνωσης, οι οποίοι συνήθως έπαιρναν απλά τις προτάσεις στα χέρια τους και μέσω ψηφοφορίας αποφάσιζαν ποιο γήπεδο και ποια πόλη θα διοργάνωναν κάθε χρόνο το Final Four.
Ωστόσο η διαδικασία δεν είναι ούτε κάτι νέο, ούτε αφορά μονάχα τη φετινή διοργάνωση της Euroleague. Είναι κάτι που συνηθίζεται και έχει συμβεί πολλές φορές και σε άλλες μεγάλες διοργανώσεις, που δεν αφορούν μόνο το μπάσκετ. Να μεσολαβεί δηλαδή μια εταιρεία, ένα agency στις κουβέντες που γίνονται μεταξύ δύο πλευρών, ώστε αν διαπραγματεύεται με μεγαλύτερη ευκολία την ανάληψη της διοργάνωσης.
Πρόκειται για εταιρείες που αναλαμβάνουν διάφορες διοργανώσεις, όπως για παράδειγμα έναν αγώνα αυτοκινήτων ή μια συναυλία και οι οποίες αναλαμβάνουν οργανωτικό ρόλο γύρω απ' αυτά. Με το αζημίωτο βέβαια. Είναι κάτι που για πρώτη φορά εμφανίζεται στη Euroleague και που σήκωσε μεγάλη κουβέντα στη σημερινή συνεδρίαση.
Υποδεέστερη οικονομικά η πρόταση του Βελιγραδίου, φαβορί παραμένει η Αθήνα
Όσον αφορά τις προτάσεις που υπάρχουν στο τραπέζι, αυτή της Σερβίας που θα καθυστερήσει κι άλλο την απόφαση διεξαγωγής του Final Four είναι μεν βελτιωμένη σε σχέση με την προηγούμενη που είχε καταθέσει, πλην όμως απέχει ακόμα απ' αυτή της Αθήνας. Παρ' όλα αυτά, που έκανε πολλούς εντός συνεδρίασης να πουν πως θα πρέπει να περιμένουν την επίσημη κίνηση από πλευράς Βελιγραδίου.
Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι το Βελιγράδι έχει εκφράσει επιθυμία να ανέβει έως και 500.000 ευρώ από την αρχική πρότασή του. Ωστόσο αυτό δεν φτάνει τα λεφτά της Αθήνας, που έχει ακόμα μια διαφορά ύψους ενός εκατομμυρίου ευρώ και παραμένει το φαβορί.