«Sold out» το Μουσείο του Ολυμπιακού: Παραπάνω από 8 χιλιάδες εισιτήρια «έφυγαν» σε μία εβδομάδα!

Ξεσηκωμός στον κόσμο του Ολυμπιακού, καθώς τα εισιτήρια για την πρώτη εβδομάδα λειτουργίας του νέου, υπερσύγχρονου Μουσείου στο «Γεώργιος Καραϊσκάκης» εξαντλήθηκαν μέσα σε χρόνο-ρεκόρ.
Το εντυπωσιακό νέο μουσείο ανοίγει επίσημα τις πύλες του τη Δευτέρα, δίνοντας στους φιλάθλους του συλλόγου την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά την ιστορία της ομάδας.
Οι πρώτες εικόνες που είδαν το φως της δημοσιότητας μέσω της κάμερας του Athletiko προκάλεσαν ενθουσιασμό και μεγάλο ενδιαφέρον, αυξάνοντας κατακόρυφα την ανυπομονησία για την επίσκεψη στον χώρο.
Τα εγκαίνια έχουν προγραμματιστεί για το πρωί της Δευτέρας (4/8), ενώ με πρωτοβουλία του Βαγγέλη Μαρινάκη, η είσοδος θα είναι δωρεάν για ολόκληρο τον Αύγουστο. Το αποτέλεσμα ήταν εντυπωσιακό, καθώς όλα τα εισιτήρια για την περίοδο 4–10 Αυγούστου έχουν ήδη εξαντληθεί.
Με δεδομένο ότι υπάρχουν 16 διαφορετικά χρονικά διαστήματα επίσκεψης καθημερινά και κάθε ζώνη μπορεί να φιλοξενήσει τουλάχιστον 75 άτομα, περισσότεροι από 8.000 φίλοι του Ολυμπιακού έχουν ήδη εξασφαλίσει τη θέση τους για να θαυμάσουν το νέο μουσείο του συλλόγου.
Η ψυχαγωγία που προσφέρει το νέο «ερυθρόλευκο» Μουσείο
Πέρα από τα εντυπωσιακά εκθέματα και το γεγονός ότι μέσα σε μερικά τετραγωνικά μέτρα εμφανίζεται μπροστά στα μάτια των επισκεπτών, ολόκληρη η ιστορία του συλλόγου, ο Ολυμπιακός αποφάσισε να προσθέσει στο νέο Μουσείο και μια πιο... διαδραστική νότα.
Οι επισκέπτες έχουν τη δυνατότητα να ψυχαγωγηθούν μέσα στο Μουσείο, με δύο δραστηριότητες που απευθύνονται μάλιστα σε όλες τις ηλικίες. Αρχικά, υπάρχει η... πρόκληση ενός τρισδιάστατου ολογράμματος, κάποιου αθλητή του Ολυμπιακού από διάφορα σπορ, στο οποίο ο επισκέπτης καλείται να αντιγράψει με... μαθηματική ακρίβεια τη στάση του, κατά τη διάρκεια του αγώνα.
Η αξιολόγηση γίνεται με ποσοστό επί τοις εκατό και στη συγκεκριμένη δραστηριότητα, μπορούν να διαγωνιστούν δύο διαφορετικά άτομα, βάζοντας και το κομμάτι του ανταγωνισμού στην εξίσωση και πηγαίνοντας την εμπειρία σε... άλλο επίπεδο.
Έπειτα, το κλασσικό, αλλά αγαπημένο για πολλούς, Robokeeper, στο οποίο οι επισκέπτες καλούνται να σκοράρουν απέναντι σε τερματοφύλακα ρομπότ, με το επίπεδο δυσκολίας να αυξάνεται, ανάλογα με την επιθυμία του καθενός.